wtorek, 17 czerwca 2014

Tubądzin Design Days 2014

Druga edycja Tubądzin Design Days to  impreza przeznaczona dla architektów, którą organizuje Grupa Tubądzin – lider innowacji, jeden z największych polskich producentów płytek ceramicznych. Tegoroczna edycja warszawska odbyła się 12 czerwca w Fabryce Trzciny. Byłam oczywiście :)






Hmmm... było elegancko, nawet czerwone dywany były :)




Muszę przyznać, że miejsce spotkania było bardzo trafione. Płytki Tubądzina pięknie się komponowały z loftowymi przestrzeniami Fabryki Trzciny. Piękne miejsce, dawno już tam nie byłam. Ostatnio naprawdę nie mogę narzekać na ilość imprez i co ciekawe wszystkie są na Pradze :) Świetnie obstawiłam 13 lat temu wybierając miejsce zamieszkania :) Wiedziałam że Praga zrobi się artystycznie aktywna :) Trochę to trwało, ale grunt to dobre przeczucie :)




Powyżej zdjęcie części kolekcji living STONE. Całkiem niezła kolekcja. Myślę, że wielbiciele stylu nowojorskiego znajdą tam piękne marmury do łazienki. Na przykład w kolekcji Carrara: http://www.tubadzin.pl/pl/kolekcje/inspiracje/living_stone.html/kID/111/Carrara/
Chociaż seria Sable też niczego sobie: http://www.tubadzin.pl/pl/kolekcje/inspiracje/living_stone.html/kID/110/Sable/ bardzo elegancka.


Tubądzin przygotował też konkurs dla zaproszonych architektów. Zadaniem było przygotowanie nowych rozwiązań projektowych w zakresie płytek ceramicznych z kolekcji PASTELE. Główną nagrodą jest wyjazd razem z Grupą Tubądzin na Biennale Architektury w Wenecji. 

Poniżej obecna kolekcja. Można ją zobaczyć też na stronie producenta: http://www.tubadzin.pl/pl/kolekcje/inspiracje/inwestycje.html/kID/54/Pastel/

Nie ma tam jednak żadnej ładnej realizacji (przynajmniej w moim odczuciu ;) ) Ale, co można zrobić z kwadratami możecie zobaczyć w mojej galerii na Pinterest: http://www.pinterest.com/lostintimepl/square-tiles/ 




Kolekcja PASTELE jest naprawdę ładna. Zupełnie jej nie znałam, a jest warta odnotowania. Proponuje piękne odcienie i to zarówno w macie jak i połysku. 

Przyznam się jednak, że wzięłam udział w konkursie :) Ponieważ lubię prostotę i pastele to nawet nie brakuje mi w tej kolekcji innych kolorów. Zaproponowałam za to różne kształty płytek. Cudownie byłoby mieć kilka kształtów płytek w różnych pastelowych kolorach. Taka podstawowa kolekcja, którą można by łączyć jak tylko wyobraźnia pozwoli :) Powinna być to podstawowa kolekcja Tubądzina zawsze pod ręką, jak mała czarna w szafie :)


Goœciem specjalnym Tubądzin Design Days był Tomasz Rygalik, jeden z najbardziej znanych polskich designerów. Nawet nie wiedziałam, że ten gość tyle już osiągnął. Wow. Jestem pod wrażeniem. NA TDD opowiadał o swojej pracy, osiągnięciach oraz inspiracjach.




Jest jeszcze kilka kolekcji wartych zauważenia, ale one są już lepiej znane. Ja jestem oczywiście fanką kolekcji Zienia:) Nie tylko dlatego, że jest najbardziej w moim guście, ale również ze względu na całościowe podejście: stylizacje, katalogi... wszystko to stanowi spójną koncepcję na światowym poziomie. No i są piękne mozaiki podłogowe:) Kolekcja tutaj: http://www.tubadzin.pl/pl/kolekcje.html&serwis=zien 

Kilka przykładów:


A ja ostatnio szukałam mozaiek i jakoś mi z głowy wypadło, że są w Tubądzinie. Jednak takie spotkania są ważne. Same korzyści :)




1 komentarz:

  1. Świetne propozycje - szczególnie te kolekcje kamienne przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń