poniedziałek, 5 listopada 2012

Home & Moods

Znalazłam nowy fantastyczny sklep. I to niedaleko mnie. Na Warszawskiej Pradze!:) Nie mogę się nacieszyć, że powstają takie miejsca:) Do niedawna nie wiedziałam gdzie mam w ogóle kupić wypatrzone na blogach meble i dodatki w stylu skandynawskim, angielskim, amerykańskim czy francuskim. A tu proszę... prawie pod samym nosem wyrasta mi Home & Moods:)

Polecam bardzo bardzo! Sklep mieści się w Kamienicy Artystycznej przy ul. Białostockiej 22. Samo wejście jest niesamowite...



następnie schody zachowane w pięknym starym klimacie..




i na piętrze trafiamy do lokalu numer 12





a tam czekają na nas piękne rzeczy w zdroworozsądkowych cenach:)




Te lustra mnie oczarowały, jutro post tylko o "captain's mirror":)






A znacie piękne meble Blanc d'Ivoire? www.blancdivoire.com   Znajdziecie je też w Home&Moods.

Te może akurat nie są najtańsze, ale tak mi sie podobają...







Stronę internetową sklepu to: www.home-moods.pl

Naprawdę piękne meble, dodatki, tapety a wszystko w przemiłej atmosferze. 



UWAGA UWAGA! Sklep się przeniósł i jest jeszcze ładniejszy:) 



Obecnie mieści się na ul. Rozbrat 20, zaraz obok przepięknej restauracji R20. Wybierzcie  się koniecznie do Home&Moods. Mi bardzo się spodobała nowa firma w  Riverdale. Oczywiście już poczyniłam pierwszy zakup - wazon na kwiaty ale podoba mi się dużo więcej!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz